Fyzická ostraha
PRIMM bezpečnostní služba s.r.o.
Fyzická ostraha / Osobní ochrana
- Spolehlivost a funkčnost našeho systému fyzické ostrahy a ochrany je zajištěna dlouholetými zkušenostmi v oblasti bezpečnosti. Způsob vyškolení našich zaměstnanců přesně vymezuje povinnosti k zajištění bezpečí našich klientů.
- Strukturalizací našich zaměstnanců přesně vymezujeme pozice strážných, psovodů, členů bezpečnostních a výjezdových skupin, jejich velitelů a operačních dispečerů. Počet strážných společnosti je přes 300.
- Výběrová kritéria našich zaměstnanců jsou: občan ČR/SR, čistý trestní rejstřík, fyzická a zdravotní způsobilost, kvalifikační zkoušky, základní znalost práce s PC a další bezpečnostně personální požadavky.
- Strážní jsou systematicky proškoleni v oblastech bezpečnosti práce, požárních předpisů a dalších okruzích souvisejících s výkonem strážní služby. Výstupem školení je složení kvalifikační zkoušky.
- Strážným je k dispozici v kteroukoli denní i noční dobu dispečink, kontrolní inspektor a hlavní bezpečnostní manažer pro okamžité řešení mimořádných událostí.
- Nabízíme možnost kombinace fyzické ostrahy s elektronickým kontrolním obchůzkovým on- line systémem, který jde na náklady naší společnosti. Využití tohoto systému spočívá v instalaci několika čipů v objektu a čtecího zařízení u pracovníka ostrahy. Systém umožňuje kontrolu činnosti strážného vč. dodržování harmonogramu plánované obchůzkové trasy.
- OVAS
-
Automatický systém nástupu a bdělosti (Onset and Vigilance Automatic System)
Jedněmi z nejdůležitějších kritérií při posuzování kvality a spolehlivosti bezpečnostní služby jsou bdělost a připravenost strážného ve službě. Pro jejich kontrolu jsme vyvinuli aplikaci OVAS – automatický systém nástupu a bdělosti. Systém jednak eliminuje nežádoucí pozdní nástupy ostrahy na stanoviště a její nežádoucí činnost během výkonu služby – spánek a podobně – a jednak chrání pracovníky ostrahy ve výkonu služby při možném přepadení, náhlých zdravotních problémech či úrazech.
Každý pracovník ostrahy ve výkonu služby je povinen prozvonit při nástupu a dále v předepsaných intervalech zvláštní telefonní číslo systému OVAS. Prozvonění je systémem vyhodnoceno jako bezproblémový stav a záznam o něm uložen do databáze. V opačném případě systém automaticky upozorní dispečera non-stop dohledového centra na možný problém v objektu, z kterého se ostraha nehlásila v předepsaném termínu.
- SVI
-
Systém včasných informací
Slouží k informování klientů o důležitých událostech, ke kterým došlo nebo má dojít v jejich objektech či na jejich majetku.
Informace zasílané SVI jsou permanentně získávány z veřejně dostupných zdrojů (internet, ČHMÚ, dopravní portál, apod.) a z on-line informací od fyzické ostrahy objektu. Informace jsou zpracovány non-stop dispečerským střediskem a dále sjednaným způsobem (typicky SMS zprávou a/nebo e-mailem) neprodleně distribuovány pověřeným osobám klienta. Prostřednictvím tohoto systému se klientovi ihned dostávají informace o dění souvisejícím s hlídaným objektem, např. informace o dopravní nehodě, přítomnosti servisních firem, probíhajících revizích důležitých systémů, ekologické havárii, výstrahy ČHMÚ ohledně počasí, dopravním kolapsu či jiné mimořádné události. Klient nejprve obdrží upozornění a následně report o způsobu vyřešení události včetně fotodokumentace.
- SVV
-
Systém včasné výstrahy
Kdy pomocí vyhodnocování technických prostředků z objektu na PCO přijímáme okamžité a preventivní opatření ( např.výjezd zásahového vozidlo aniž by ostraha volala že se něco děje apod., volání PČR apod.)




Výhody využití našich služeb fyzické ostrahy
- Úspora Vašich mzdových nákladů
- Snížení stavu Vašich zaměstnanců a objemu agendy personálního oddělení
- Úspora Vašich nákladů spojených se školením a výcvikem bezpečnostních pracovníků
- Vlastní profesionální výzbroj a výstroj našich strážných
- Eliminace řady Vašich personálních problémů a pracovněprávních rizik
- Další možnosti našich speciálních služeb
-
- Kontrola práce neschopných
- Sledování a kontrola sledování osob, pořizování skryté dokumentace
- Zajištění bezpečnosti pracovních schůzek zákazníka a jeho obchodních partnerů
- Analýza, bezpečnostních rizik kolem osoby zákazníka, jeho firmy a obchodních partnerů
- Osobní ochrana – bodyguarding, doprovody na služební schůzky a jednání
- Převozy peněz a cenin
- Správa a vymáhání pohledávek
- Správa, vyhledávání a odebírání předmětu leasingu při nedodržení smluvních podmínek
- Bezpečnostní prověrky
- Školení strážných a jejich profesionální příprava
- Výuka sebeobrany na profesionální úrovni
- Revize pokladních (kontrolní nákupy)
- Jednorázové akce (sportovní, kulturní, společenské apod.)
- Detektivní služby dle zadání
- Odhalování a dokumentace pojistných podvodů
- Zpracování trestních oznámení
- Služby nadstandardní bezpečnosti (vydírání, zpronevěra, střet zájmů, monitoring bezpečnostních agentur)